Alla inlägg den 20 mars 2012

Av marlene - 20 mars 2012 15:44

det var ju kul.. fick veta att vi skulle debattera idag. och sen så försvann typ halva klassen direkt :P

men det var ändå några som debatterade, även fast dom var i min sits: själv i gruppen :P

men nästa gång som vi har samma lektion så kommer vi få fortsätta med det, och då hoppas jag inte att jag kommer vara själv, men om jag kommer vara själv så kommer jag självklart att försöka göra mitt bästa :)


fick en stor jävla grej att göra i skolan, känns det som. kanske inte är lika stor egentligen..   men det känns ändå mindre kul nu när man känner sig lagom skoltrött eftersom det snart är sommarlov osv..

men som tur är så kommer vi ha tid på oss att göra klart den tills vi ska lämna in den :)

 


och till helgen?

på fredag ska jag nog ut med marcus tror jag, iaf ta några cider eller nåt :)

och sen på lördag blir det grand med sandra!

inte helt fel :)

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards