Alla inlägg den 6 mars 2012

Av marlene - 6 mars 2012 23:25

jävlar.. trodde jag inte. 

hade inte tänkt göra engelska läxan, men jag gjorde den under bara några min ändå. gick snabbt ^^ så nu är jag klar. ska bara fixa iordning allt. låsa, borsta tänderna osv.. 

måste upp tidigt imorn pga att jag ska duscha hade jag tänkt. efter skolan ska jag iväg till morsan för att käka lite där och spela kort med brorsan!


har även skaffat ulrik munthers album nu med :)

 

:(

Av marlene - 6 mars 2012 18:49

painpainpainpainpainpainpainpainpainPAIN


det är inte lätt att vara marlene just nu, sen så brukar jag aldrig vara sjuk från skolan heller, men igår kände jag mig sjuk, fast det är inte influensa precis.. jag mår bara dåligt av det som händer. jag vet ändå, fulltständigt medveten om det.

har varit så mycket nu, så att jag t o m har glömt av min läxa, och eftersom jag har glömt av den så kommer jag inte kunna göra den eftersom jag inte hur den skulle se ut. vi skulle skriva om oliver twist, från hans vinkel. men jag vet inte om det skulle vara som en dagbok eller nåt sånt. 


gick hem från skolan idag med, precis före lunch. orkade inte. 


ska snart kolla på nytt avsnitt av pretty little liars, funderar på att hitta mina myskläder också.. tända oljeljuset med.

sen vill jag också säga: 
TACK till Emma & Ida som har varit där för mig, och ni andra som har visat erat stöd   

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards