Alla inlägg den 27 mars 2012

Av marlene - 27 mars 2012 19:34

ja, då har man varit och kollat på tranor :P jag försökte ta en bild men det gick inge bra eftersom jag stod för långt bort och när jag zoomade så blev det inte heller bra. skärpan sög :P var la pga mobilen, borde haft en bättre kamera :P

men jag tog iaf några bilder under tiden, från början till slut typ :P


det var kul!

så på torsdag blir det att få sluta tidigare och då hoppas jag även att jag kommer kunna hitta en present till emma. det kommer ju verkligen inte bli lätt att hitta nåt eftersom jag inte riktigt vet vad hon gillar så sätt, även fast jag har känt henne i ett år snart men ändå :P lär väl kunna hitta nåt hoppas jag :P

sen så ska jag även försöka hämta min laddare som jag glömde hos marcus i fredags, men får se när det händer.

rätt mycket skolarbete har jag ju också.. eller ja, inte så mycket, men lite iaf.


menmen, här kommer bilderna :

 

måste ju ha nåt att käka på, under resan. så jag, emma och ida gick och köpte lite på ica :P

 

hur fint som helst var det, men fick som sagt ingen bra bild på tranorna =/

 

 

sen så gick jag hem igen,efter att  ha kommit tillbaka till skolan igen :)

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards