Alla inlägg den 13 mars 2012

Av marlene - 13 mars 2012 18:57

         

Av marlene - 13 mars 2012 18:12

då är man hemma hos morsan igen! inget fel på det inte :)

precis som igår så kommer jag stanna tills big brother är över, sen så går jag hem igen och när jag har kommit hem igen så tänker jag duscha före jag går och lägger mig.


började prata med en tjejkompis som jag inte har haft någon kontakt med alls under en längre tid. hon blev såååå glad när hon fick reda på att vi kunde träffas igen :D så nu till helgen ska vi ut och festa lite :D kommer bli huuur kul som helst :D haha 3 helger festande nu då :P kommer kanske bli två fester nästa vecka också, men får se :P


sitter här och dricker lite chai latte som min underbara morsa gjorde till mig

  


 

Av marlene - 13 mars 2012 14:21

då sitter man här med skolarbetet, och får en hel del gjort.. typ.. nåt sånt :p men jag har ändå samlat ihop en massa info, så lite har jag ändå fått gjort (A)


efter skolan så har jag tänkt att käka lite före jag ska iväg till morsan och dom. tänkte låta henne se hur det blir med min klänning som jag hade tänkt ha på mig på emmas födelsedagsfest! sen ska jag också sätta ut mitt ex skärm till datorn så att han får den.

känns riktigt härligt att kunna få andas ut igen, efter allt...

så nästa vecka blir det att festa tillsammans med sandra, veckan efter är det födelsedagsfesten, lite att se fram emot :D kommer bli hur kul som helst :D


ska snart iväg med morsan och dom till linköping, tror jag det var :D inte alls fel :D

menmen, får la försöka jobba lite med uppgiften.. :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards