Alla inlägg den 9 april 2012

Av marlene - 9 april 2012 20:37

sitter här och lyssnar på några gamla låtar som man inte lyssnar på längre, knappt.

Av marlene - 9 april 2012 18:24

sjuk eller inte?   det är frågan...

jag åt precis upp pizzan som min morsa och min styvfarsa köpte till mig. jag mötte dom i affären förut när jag hade tänkt att köpa huvudvärkstablett och nåt att äta på.

just nu så känner jag mig lite febrig, men det går väl över när jag har tagit tabletten skulle jag tro.


ska bara ta det lugnt under veckan, är ju bättre om jag blir sjuk nu än när skolan börjar igen. nästa vecka alltså.

blir att kolla film senare och just nu så käkar jag mandariner och dricker mycket vatten.

 

Av marlene - 9 april 2012 13:44

 
1. namn - Marlene
2. exakt ålder - 24 :P
3. vart bor du - Borås
4. bor tillsammans med - några dammråttor
5. husdjur - några spindlar kan ju dyka upp lite då och då
6. färg på ditt hus - viiittt
7. när är du född - 23 oktober 1987
8. klass - första året på fristad folkhögskola.
9. vilket år tar du studenten - den har jag redan tagit
10. något jobb - nopp
11. när ska du sova ikväll - när jag känner för det
13. duschat idag - gjorde det igår :P
14. kramat någon idag - nopp
15. pussat någon idag - nej

16. vad har du ätit - inte ätit nåt än, men snart så:)
17. dagens klädsel - just nu är det onepiece
19. dagens sötnosar - Justin (A)
20. dagens roligaste - justiiinn
21. har du många vänner - yes i have
22. hur många har du kysst - det är la några
23. vem kramade du senast - min bror tror jag
24. hur många vill du ha sex med - wtf?
25. hur många har varit otrogna med dig - en, som jag vet om
26. vem pratade du med i telefon senast - beror på. skype eller "vanlig" ?:P
27. vem fick du senast sms ifrån och vad stod det - ida : haha^^

- favorit;
28. film - THE NOTEBOOK!
29. låt - ET - Katy Perry
30. mat - måste man välja?:P
31. dryck - Fanta lime :D
32. stad - falkenberg
33. land - spanien!
34. ämne i skolan - kultur :P
35. år - jadu..

- senaste;
36.  personen du tänkte på - Justin :)
37. gången du spydde - det var ett tag sen :P
38. gången du grät - minns jag inte riktigt
39.  pizzan du åt - det var igår :P
40. gången du var i göteborg - det var väl när jag och morsan skulle stå modell för the studio
41. gången du var i stockholm - minns inte :P
42.  gången du var full - på emmas födelsedagsfest!
43. personen som såg dig gråta - inget minne utav :)


- antingen eller;
44. svart eller vitt - vitt!
45. hund eller katt - raccoon!
46. ut och festa eller hemma och mysa - det beror la på, men mysa framför en film är inte helt fel
47. tv-spel eller datorspel - datorspel kanske :P
48. lunarstorm, helgon eller playahead - lunar isf :P
49. ragga eller bli uppraggad - uppraggad, av justin såklart :) 
50. big brother eller paradise hotel - Big brother
51. svart hår eller blont - på mig, eller på andra?
52. blåa ögon eller bruna - vet inte du :P
53. choklad eller lakrits - choklad
54. göteborg eller stockholm - kan.. inte.. välja.
55. högerhänt eller vänsterhänt - högerhänt.
56. coca coola eller fanta - Coca cola!
57. pizza eller kebab - Pizza!
58. randigt eller prickigt - randigt isf?
59. älska eller älskas - båda :)
60. leva eller dö - leva :) men ibland vill man ju bara dö..

61. personer du älskar - det finns några :)
62. personer du hatar - .
63. personer som sagt jag älskar dig - morsan osv

64. personer du hånglat med inom en 24-timmars-period - har inte hånglat med nån ^^

65. glassar du ätit på en dag - brukar väl mest äta max 2 isf :P
66. festivaler du varit på/ska på detta året - inga detta året
67. gånger du haft minnesluckor - för många ggr :P
68. piercingar har du - hade en i naveln.
69. personer du saknar just nu - justin, farfar, morfar, min bror :(
70. gånger ditt hjärta brustit - det började när jag var 17, sen dess har jag haft riktigt svårt för att kunna lita på ngn

 

71. vill du kyssa nu - Justin!
72. ska du träffa imorgon - venne :P
73. sjöng du senast för - har nog isf visslat :P
74. hade du senast en msnkonversation med - Robert :)
75. spelade du tv-spel med senast - ingen tror jag :P
76. vill du ta med på en romantisk resa nu - justin :)
78. vill du kasta en sten i huvudet på - mig själv ibland:P
79. förtjänar att dö - massmördaren i norge
80. vill du sova brevid inatt - Justin ;)

- vad;
81. gör dig glad - justin, musik, filmer och framtidsplanerna :)
82. gör dig ledsen - dom som sviker och ljuger för mig
83. vad vill du helst göra nu - kolla på en riktigt bra film, tror jag :)
84. önskar du att du slapp göra - städa genom hela lägenheten :P
85. vill du ha nu -  en resa till usa!
86. önskar du dig i födelsedagspresent - pengar ?:P
87. längtar du till - sommaren, helt klart (A)
88. tycker du om dina betyg - dom duger la :P
89. ångrar du i ditt liv - att jag aldrig fick träffa min bror före han dog.

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards