Alla inlägg den 30 april 2012

Av marlene - 30 april 2012 22:23


Valborg.

även fast dom det var en sån dag när ingen jobbar eller nåt liknande, så fick jag gå till skolan ändå.. och det sög rätt så rejält eftersom jag inte orkade gå till skolan, men så märkte jag att jag skulle få dåligt samvete ifall jag inte gick.

det var ju inte många i skolan iaf, men ändå inte så tomt :P och under engelska lektionen så kollade i på en film som visade sig att vara hur jävla seg som helst :P filmen hette holes.


var rätt fint väder idag iaf, väldigt varmt och det gillar jag :D fast jag beslutade mig för att inte göra nånting idag förutom att ha varit i skolan alltså. sen så gick jag och köpte mat och sen gick jag hem och lagade mat osv.. :P

har börjat spela rumble nu, vilket jag kanske också har berättat om innan :P och nu går det också att spela mot andra, men det verkar ju inte gå att lägga till folk, vilket suger.


käkade förresten mina första jordgubbar idag! riktigt gott.. fast, jag har väl ändå ätit godare förut ifors, men det var la bättre än inget, dessutom var dom rätt billiga med så :P


 

  

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards