Alla inlägg den 11 april 2012

Av marlene - 11 april 2012 23:03

då sitter man här och väntar..

vänta

vänta

vänta..

har precis skickat iväg så att jag kanske vinner fyra biljetter till basket matchen nu på fredag :D

har också börjat kolla endel på supernatural serien. riktigt bra serie, och sen så gillar jag även humorn :P jag trodde nästan att jag skulle dö under det ena avsnittet pga tjejen som skulle föreställa bloody mary.. herrejävlar.. hon kom där krypande på golvet först och.. musiken och allting. fyfan :P

 

men men, ska väl inte stanna uppe så länge idag eftersom jag måste försöka att bli frisk, eller ja.. jag är väl inte sjuk riktigt än men just nu känns det inte långt kvar precis.


har tänkt kolla på den filmen snart, och även om jim carey brukar vara för mycket, så verkar denna filmen vara hur rolig som helst :D så ja, denna ska jag verkligen kolla på :D


Av marlene - 11 april 2012 12:57

hade precis vaknat, så ringer mobilen. så nu sitter jag här före jag ska gå iväg :)

det var min bror som väckte mig och frågade ifall jag ville komma ner och käka bullar. ska bara ta det lite lugnt före jag går ner, sen får vi la se vad som händer idag men jag kommer nog helt säkert ta det lugnt idag med. läsa kanske?

   

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards