Alla inlägg den 26 april 2012

Av marlene - 26 april 2012 21:36

jaha, då sitter man här och väntar och väntar och väntar och väntar och..

så jävla typiskt! den var nääästan klar, var bara en enda procent kvar! EN ENDA :(

men nae, får väl vänta tills imorn då :(


imorn är det helg igen, och jag vet inte hur jag ska göra än :P

fick frågan igår av jonte ifall jag ville hänga med ut, och visst, det lockar men jag vet inte. och jag vet inte vad det är som gör mig tveksam. eller också så blir det kul :P

haha jag vet inte, men måste bestämma mig väldigt snart iaf :)


köpte mitt linne idag förresten, men jag fick leta lite. hittade inte först så jag fick fråga, och då säger hon i kassan att jag skulle gå ner för dom hade dom där och då gjorde jag det. sen när jag hittade den så fanns inte min storlek där :( så då gick jag iväg till hon i kassan igen fast på undervåningen och frågade henne ifall hon hade min storlek och det hade hon :D jag gick därifrån med ett leende på läpparna :D


haha jag pratade med en tjejkompis förut och hon hade tänkt rita mig, och sen efter några minuter så säger hon detta:

hon säger att det är svårt att rita mig eftersom det slutar med att jag liknar barbie istället :P

rätt kul eftersom när jag var liten, så önskade jag att när jag blev äldre, skulle jag se ut som henne eftersom jag tyckte att hon alltid såg så fin ut :P


jadu, snart är det big brother och sen så HOPPAS jag att jag kommer kunna kolla på några avsnitt av supernatural, men får la se :P      


- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards