Alla inlägg den 24 april 2012

Av marlene - 24 april 2012 21:32

som vanligt får jag hjärnsläpp av att inte veta hur jag ska börja inlägget :P

menmen, :P

börjar känna hur skoltrött jag har blivit, jag måste även gå hem för att sova under lunchrasterna för att orka med att vara där. dels för att vi har det jobbiga temat som faktiskt kan göra mig frustrerad ibland, och dels för att jag ska förbli lugn i mig själv. bli den personen jag var för några år sen.

det här med sex och samlevnad i skolan.. jag trodde att det skulle bli intressant, men istället så fokuserar lärarna mest på det att det är så otroligt viktigt att man ska börja andvända det nya ordet "hen" nåt jag avskyr och hatar. det är så himla opersonligt och .. dumt.

jag fattar det att vi alla är olika osv, men man behöver inte överdriva det precis..

alla är vi unika på sitt sätt och därför tycker jag att man kan skippa detta "hen" ordet och istället kalla varandra för dom namnen vi har.. eller också så kanske även det kommer försvinna snart.

jag blir trött på det iaf.


men om man bortser från skolan så har jag fått gjort en hel del idag, grejer som man måste göra kanske en gång per vecka eller nåt :P

dammsögit, tvättat kläder, lagat mat, duschat och städat lite smått. även varit och handlat lite i affären :P

kollade på några avsnitt av supernatural, och för varje gång jag kollar så blir jag alltid så himla rädd :P i skräckfilmer så brukar man på ett ungefär veta vad som kommer hända, och när det händer. men det är omöjligt när jag kollar på supernatural :P

MEN serien är bra och jag klagar inte, även om det känns som om jag dör ibland :P


 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards