Alla inlägg den 18 april 2012

Av marlene - 18 april 2012 23:13

jahapp, då har man en soffa mindre :P känns tomt utan den eftersom den tog så stor plats :P  var ju världens träningspass bara det att få ner soffan även om det var jag och morsan som gjorde det :P och till helgen ska jag få en ny :)

emma var ju här under lunchrasten eftersom vi hade en ganska lång rast. hon gick igenom några av påsarna med kläder för att se vad hon kunde hitta :)


var även hos min coach idag och berättade om min ångestattack eller vad man nu kallar det. hon sa att jag måste skriva ner det som händer under tiden som det händer och att jag måste kanske även prata med mig själv (vet att det låter konstigt men jag pallar inte ha kvar den skiten) inombords eller nåt sånt. jag måste testa och se vad som kan passa mig :)

efter att ha varit där så gick jag iväg och köpte kinamat :)

men som den klant jag är så tappade jag ju busskortet på bussen, MEN sen så kom jag på att det inte är länge tills kortet går ut, så jag antar att det är lugnt ändå :)


fick även en invitation för konfirmation, så om några veckor så kommer jag åka iväg till norge och då måste jag se till att jag kan bli ledig under en dag. men det lär väl ändå kunna funka eftersom jag aldrig brukar vara borta knappt :)


börjat spela rumble nu också, men det suger eftersom jag tydligen inte kan spela mot folk. är la bara för att jag har en android, verkar det som:P


och i helgen ska jag vara hos morsan och dom :)


     

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards