Alla inlägg den 14 april 2012

Av marlene - 14 april 2012 23:48

jag och några andra var på matchen igår, alltid lika kul :D och dessutom så vann dom :D eller ja, för denna gången :P så imorn ska jag, morsan, styvfarsan och min bror ska iväg till norrköping och kolla på när borås vinner, förhoppningsvis :P

vet inte hur länge vi kommer vara där, men vi åker rätt så tidigt.


efter matchen igår, så gick jag och min tjejkompis iväg och åt på en kinarestaurant och käkade där :) efter det skulle vi hem till mariana och hennes kille där vi började dricka, och sen var det flera som kom:) ida, jonathan och jim.

jag fick i mig rätt mycket, men när jag vaknade upp dagen efter så kände jag mig inte så kass ändå :D

 

   


så ja, imorn blir det att åka iväg vid 10 tiden. ska väl stanna i norrköping i några timmar. morsan bad mig om att ta med mig en kudde :P

har förresten kollat klart på titanic med justin (A)

så nu blir det att kolla andra filmen och yes man (A)

   


- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards