Alla inlägg den 1 juni 2012

Av marlene - 1 juni 2012 22:21

herregud vad seg jag är!

men det var det fanimig värt alltså.

förut, när jag gick en liten sväng med brage så kände jag mig aldrig riktigt bekväm, och jag var rädd ifall han skulle börja hoppa på mig osv. javisst är jag väl fortfarande rädd för det, men jag känner att jag har börjat slappna av totalt efter denna promenaden som jag och min farsa gick med dom här två hundarna.

kanske, men bara kanske, skaffa en hund senare i livet.. får väl se :P

kommer iaf sakna brage sen när jag åker hem igen.


  tog även några nya bilder under tiden som vi gick :

     

Av marlene - 1 juni 2012 19:56

           

1a Juni  


dagen började väl kanske inte så himla bra eftersom jag blev väckt på fel sätt, menmen. jag åkte iväg och fixade med mitt pass, så om en vecka ungefär så kommer jag få passet i brevlådan, vilket betyder att jag snart kan fixa med det jag hade tänkt göra. för snart åker jag till min underbara justin   


efter att jag hade fixat passet, så började jag och farsan att städa en hel del. jag städade köket och han dom andra rummen. det var tillräckligt att göra iaf :P och sen fick jag 1000 kr utav farsan eftersom jag hade hjälpt till :D inte helt fel alltså :P

så när jag var färdig med städningen så öppnade jag ölen eftersom jag kände att jag förtjänade det :P imorn blir det att åka hem! eller ja, nästan. jag ska tillbaka till sverige, men imorn blir det fest med ida och några till! det var martin som frågade ifall jag ville med, jag tror festen ska vara hos en kille som gick i samma skola som mig, och martin är en kille som går i samma engelska kurs :)

      fick också besök utav släkten som är på min farsas familjs sida, några av dom hade jag träffat för några år sen, andra hade jag inte träffat förut och resten var det evigheter sen jag träffade sist, så att det var rätt kul :D men som vanligt så var jag för blyg för att hälsa varenda en, menmen blir väl tillfälle för det sen :)


men nu blir det att gå ut och gå, fast jag har världens jävla matkoma :P sen blir det nog att kolla big brother :D      

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards