Alla inlägg den 6 juni 2012

Av marlene - 6 juni 2012 21:49

Ä N T L I G E N !

   

Av marlene - 6 juni 2012 21:21

  jag och ida var i affären förut eftersom vi var rätt sugna på att köpa nåt gott tills ikväll. det blev tillslut ben&jerry, en tidning, gainomax, chips, jordgubbar..

hur gott som helst :D och dessutom har jag inge mer huvudvärk längre :D


förut, när vi gick runt i stan, så fanns det knappt några ute. det var mest på dom där ställen där man kan sätta sig och njuta av en kall cider, öl eller nåt annat :)

annars fick vi se en tjej med folkdräkt och en annan med en vinterjacka på :P rätt komiskt. är det så man ska fira sveriges nationaldag ? :P

sitter iaf här och dricker en öl, kanske blir att dricka fler sen :P

 
Av marlene - 6 juni 2012 15:58

känns som att jag inte har skrivit på hundra år nu :P

men igår så åkte jag och ida iväg på nån impulsresa till varberg som dök upp från ingenstans :P så idag så åkte vi tillbaka igen efter att ha varit där.

jag vet inte riktigt vad det är som kommer hända idag, men imorn är det iaf skolavslutning för brorsan samtidigt som att jag måste fixa med mina pengar.

även fått träffa idas bror. herregud va söt han är :D hur mycket energi som helst har han också, man blir fort trött på att kolla på honom :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards