Alla inlägg den 14 juni 2012

Av marlene - 14 juni 2012 20:27

fick gå upp tidigt idag igen. skulle iväg till mitt nya sommarjobb ställe och få lite information om stället och även kolla runt lite. det var MYCKET information att ta in :P minns knappt hälften men jag tror ändå att jag minns det viktigaste iaf :P

idag har det varit en helt okey dag, jag vet inte varför men jag mår så himla bra nu!

tror det är mycket pga sommarjobbet jag har fått, och att allt kändes så himla bra där. bra bemötande och atmosfär. så ja, detta kan nog bli helt perfekt alltså :D få lite rutin, även om det faktiskt är skönt att sova bort dagarna ibland men det blir ändå nåt annat när man går upp och gör sig iordning för att sen åka iväg för att jobba och möta andra människor. det tycker jag är rätt värdefullt. så ja, detta kan bara bli bra :D jag är väldigt positiv inför detta :D så på måndag börjar jag!


tänkte lägga upp några gamla bilder, som jag har gjort om lite :P

  på den första bilden var jag 19, och den andra bilden blev tagen för nåt år sen ungefär :)

sen så har jag kollat lite på kläder från gina :




- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards