Alla inlägg den 17 juni 2012

Av marlene - 17 juni 2012 17:14

alexander gustavsson

igår var det 6 år sedan som du gick bort, och jag kan fortfarande se bilderna framför mig i mitt huvud när du dog. det är lika tydligt varje dag som den dagen du förlorade ditt liv. när dom bestämde sig för att döda dig.

jag kommer alltid tycka att det är frukstansvärt orättvist.

det är många som inte förtjänar att dö, men det att du försvarade din tjej ändå till slutet.. det ger mig tårar.

du kommer aldrig någonsin försvinna från mitt hjärta eller från mitt liv, även om du inte längre andas.

du betyder fortfarande hela världen för mig, jag kommer aldrig glömma dig heller. det lovar jag.

skulle bara önska att jag kunde få prata med dig en sista gång eller få en kram utav dig. det skulle betyda mer än vad jag kan beskriva i ord.

du är och kommer alltid att vara min bror. nu och förevigt.

  

 

Av marlene - 17 juni 2012 15:35

jag hade tänkt klaga lite, men jag skiter nog i det. jag är på bättre humör, så därför skiter jag i det :P

hittade några bilder från helgen som jag tänkte lägga upp


         hur kul som helst var det, och jag hoppas verkligen att vi kommer festa tillsammans igen!

som den spontana människan jag är så reserverade jag nyss två platser på bion :P

 

Av marlene - 17 juni 2012 03:09

 det är otroligt hur mysigt det är att gå längs med gatan när allting är så himla tyst runt om..

   

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards