Alla inlägg den 24 juni 2012

Av marlene - 24 juni 2012 17:27

t r ö t t - s l i t e n - b a k i s - och bara allmänt seg.

jag lär inte ha sovit speciellt länge. jag tror att jag kanske somnade vid typ.. närmare sex eller nåt? minns inte riktigt. och med tanke på hur full jag var igår, så är det ett under att jag inte är mer bakis än vad jag är nu. men jo, jag är bakis :P

farsan frågade ifall jag ville hänga med och käka resterna som blev över från igår. jag hade ingen lust att åka nånstans eftersom jag inte mår bra, men han övertalade mig ändå, så nu har jag lite mat i magen så att det kanske blir bättre senare med min bakfylla.

lär bli en lugn dag idag iaf.

ska lägga upp alla bilder från släktsfesten, som jag inte redan har lagt upp än, men min mobilräkning är rätt stor just nu, så jag väntar hellre med det tills jag kommer till sverige igen :)

får hoppas på att det blir en släktsfest senare, om flera år. det var riktigt ordentligt kul! absolut värd baksmällan :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards