Alla inlägg den 5 juni 2012

Av marlene - 5 juni 2012 21:11

i Varberg nudå :-)

 
Av marlene - 5 juni 2012 12:53

Jag vet att jag inte bloggade nåt igår, jag hade tankarna på det men jag antar att jag glömde det 0o

igår så hände det inte så mycket. tog det mest lugnt, blir så när vädret är kasst även fast jag gillar sånt väder. det är mys på hög nivå :D iaf med mjukiskläder!


jag och ida var på kinarestaurant igår. jag hade ifors redan ätit hos morsan och var rätt så mätt :P men jag gick och åt med ida ändå, käkade inte upp allt eftersom min mage inte klarade av det :P och sen så gick vi och träffade på dennis som skulle prata om nåt han hade börjat med :P

det blev rätt sent före jag och ida kom hem till henne, så direkt när vi hade kommit innanför dörren så ringde jag till justin och pratade med honom tills det blev dags att sova, vilket det egentligen hade varit från och med den tiden vi kom innanför dörren :P

skulle upp tidigt eftersom jag skulle fixa med mina pengar hos min coach, prata med henne om det. ingenting är fixat än, ska försöka fixa med skiten på torsdag, så får hoppas att det går bra då eftersom jag måste ha resten av pengarna..

jävla krångel :P


kollade in på ginas sida för att se ifall det fanns nåt fint där, och då hittade jag denna:


och på torsdag är det skolavslutning för brorsan. jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig överhuvudtaget.. får väl se vad det blir förnåt, lite beroende på vädret också.

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards