Alla inlägg den 3 juni 2012

Av marlene - 3 juni 2012 17:50

kom på att det är rätt längesen som jag la ut några låtar som jag anser är bra :P därför kommer det nu tre stycken :)

Av marlene - 3 juni 2012 17:37

Söndag.

vaknade med att inte vara så himla bakis som jag brukar vara. det gick att leva med :P fast det tog ändå lite tid förrän jag kände att jag kunde äta.

jag kollade ifall ida hade mat hemma så att jag kunde ta nåt utav det, men sen kom jag på andra tankar, så jag gick iväg till affären för att kolla vad dom hade där. det är första gången jag kommer in i en affär där dom inte har nånting att äta på :P bönor och sånt fanns det, men jag hade mer tänkt mig köttfärs eller nåt sånt.

jag gick därifrån med popcorn(som det också visade sig att ida hade hemma) :P, några bananer som jag senare upptäckte att inte var speciellt fräscha.. och fanta som smakade skit :P

jag tog mig en liten återställare förut, så nu mår jag mycket bättre och senare är det tänkt att jag och ida ska kolla på big brother finalen!

och!

AMANDUS MÅSTE VINNA!

 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards