Alla inlägg den 6 maj 2013

Av marlene - 6 maj 2013 21:22

ibland är det bra att mystiken finns kvar. ibland är det bättre att låta frågetecknet vara. bättre att vara ovetande. men det är bara i vissa fall. 


jag fick mitt avslut innan, bitarna ramlade på plats, och här sitter jag nu. kan äntligen andas även om jag inte riktigt förstår mig på hur vissa tänker. 

ibland så finns det ingen logik i det hela. 

jag sitter fortfarande här med ett stort frågetecken, men jag låter det vara, för det redan vet är det jag känner att jag behöver veta. det räcker. 


kollade på ett utav dom dära avsnitten när sheldon frågade amy ifall hon ville vara hans flickvän, vilket nog var det gulligaste jag har sett! det var mest hur han framförde det hela och hur han såg ut när han gjorde det. riktigt gulligt!

venne hur många gånger som jag låg i soffan och sa "aw" medan man fick lite tårar utav det ;D

hittade även ett annat klipp igår, när jag kollade runt på youtube av gamla serier man kollade på för 100 år sen :P 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards