Alla inlägg den 14 maj 2013

Av marlene - 14 maj 2013 20:23

 

igår fick jag skrapa ihop en novell. rätt svårt eftersom jag inte hade nån aning om vad jag ville skriva om. jag har lättare att skriva om dåliga saker som har hänt, eftersom jag har kunnat uttrycka mig på ett annat sätt än när man skriver nåt positivt. men igår så kom jag inte på nånting alls, och även om det har varit ett dåligt år i skolan så är det inte en tillräcklig grej att skriva om riktigt. 

men så var det ändå en grej som jag bestämde mig för att skriva om, och det svåra var att sätta mig in i den situationen igen, och jag vet helt ärligt talat inte om jag lyckades göra den till en okey berättelse. var lagom trött vid den tiden. fast den kanske är bra i min lärares ögon ändå eftersom jag ändå berättade om att det var en händelse jag hade varit med om för några månader sen. 


men nu är allt av inlämningar osv klart! käkade en pizza innan och drack lite cola till det. egentligen skulle jag ha varit iväg med en kompis och käkat men han skulle jobba och trodde inte att jag kunde duscha så segt. jag hade ingen aning om att han hade bråttom eller att han skulle iväg. försökte ändå skynda mig och sen när jag var klar, då ringer han mig och berättar att han måste iväg :P typiskt ^^


inflammationen i axeln är så gott som borta tror jag :D 

har inte käkat tabletter på två dagar. jag känner ingenting kvar längre vilket är riktigt gött ^^ ville ju inte gå runt och äta tabletter helatin. eller ja.. fyra tabletter per dag kanske inte är så mycket, men jag vill ändå undvika skiten om det går. 


snart är det eurovision! 

tänkte kolla på detta, men först blir det la ica. ska köpa dricka och nåt gött att äta på. 


det inlägget jag skrev igår.. efter att ha varit hos min morsa så lättade det en hel del på det mesta av problemen, men istället insåg jag att det finns ett annat problem som förmodligen inte går att fixas. om det är så som jag tror det är så.. jadu, det enda jag kan säga är att det suger att vara tjej, om det nu är det som är problemet. jag vet inte vad grejen är men jag tänker inte lägga energi på att lösa det, även fast jag kanske borde göra det, men samtidigt så vet jag inte riktigt om jag får löst det. jag tvingar aldrig nån överhuvudtaget. men när det gäller familjen.. får bita i det sura äpplet istället. 

får prata ut i gruppterapin på onsdag, och se vad dom säger. 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards