Alla inlägg den 23 maj 2013

Av marlene - 23 maj 2013 11:57

bara en dag kvar!

eller typ iaf. 

imorn är det skolavslutning, men sen så börjar två extra veckor med med matte som är deltid. kommer bli lagom drygt eftersom jag spyr på matte just nu, men vill man ha mer pengar så får man väl stå ut, och det att det är deltid är ju ingen negativ grej det heller :p


jag vet nog vad jag ska ha på mig imorn, men egentligen så står det mellan två klänningar. fast den ena är nog lite väl "too much" på en skolavslutning. 

och sen så har jag en annan som är mer lämplig.  

den som är lite too much ser ut såhär; 

och den andra som är mer lämplig är;

fast i svart :)


men ska ta och locka mitt hår iaf, kommer göra det under kvällen så att det inte blir för mycket utav lockarna :)


jag stod förresten i friden idag, är en kafeteria i skolan. sen så blev jag påmind om att jag jobbar bäst under stress. höll på att jobba i norge för flera år sen på en krog. stod i garderoben, vilket var hur kul som helst! och där får man ju också vara snabb när man ska dela ut jackor osv. 

jag stod med magnus och erduan, men sen så kom dom på att dom skulle iväg och sen komma tbx igen, så då fick jag sköta allting. det gick rätt så bra, även om det var stressigt men jag gillar det :)

 


har börjat kolla lite på grimm. mest för att jag har kollat alla avsnitt på serier som jag följer, sen så finns det inte så många filmer att välja mellan heller, så därför fick det bli grimm :) 

 

Av marlene - 23 maj 2013 00:11

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards