Alla inlägg den 7 maj 2013

Av marlene - 7 maj 2013 20:51

 

var i skolan under hela dagen idag! helt otroligt egentligen :P

men fick gå hem under en av lektionerna för att ta tablett för inflammationen. den har fortfarande inte försvunnit än. det tar inte speciellt lång tid förrän smärtan utvecklar sig till att göra så att jag knappt kan stå upp. fick springa hem, fast det funkade inte så bra. 

får nog förmodligen ringa till vårdcentralen imorn tror jag, vill inte hålla på att käka tabletter för att kroppen ska må bra. 


har förresten gjort klart en uppgift, av två stycken. 

koncentrationen har inte varit den bästa. 

fast, jag fick iaf gjort klart en uppgift som skulle vara inne idag, och den lämnade jag in precis nyss :) 


har förresten köpt en till klänning! lik den jag redan har, fast i svart;

 

hade en sån himla tur att det bara fanns en kvar utav den! 

oh well, nu blir det serier!

Av marlene - 7 maj 2013 01:38

blivit lite kär i denna låten; 

den är söt, och får mig att tänka på saker som är värd att tänka på :)

hade velat vara vaken under hela natten och sen lägga mig och läsa dom dära två böckerna jag håller på att läsa ^^ 

men det går ju inte när skolan är om några timmar. 


blir nog bra på onsdag skulle jag tro, har ingen skola på torsdag och fredag ;D längtar väldigt mycket till detta :) 

sen så får jag se ifall ida vill hänga med mig ut till helgen, vilket jag hoppas på :) 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards