Direktlänk till inlägg 23 juni 2012

så himla lyckad!

Av marlene - 23 juni 2012 14:46

jag skrev ingenting igår, tror jag iaf :P, för att hela dagen gick åt att sitta i en buss under flera timmar och sen blev det att åka direkt till släktsfesten. det var mer som en minifest, lite inför det som komma skall :P

det var iaf superkul att få träffa dom flesta, men det skulle komma flera just idag.

dom hade fixat med två stycken släktsträd. ett med bara namn och sen stod det under det där året man blev född, och ett annat med namn, bild och årtal.

jag blev inte alls speciellt full, jag var bara lite påverkad, för jag visste att det skulle komma en dag till och då pallade jag inte må såpass dåligt som jag brukar göra :P

det var bara en god stämning bland folk, några som tog lite bilder(även jag själv, med min mobil medan dom andra hade systemkamera :P)

sen så fick jag även pratat lite engelska :D och fick höra att jag var väldigt bra på det :D rätt kul att få höra det ifrån några som kommer från england tycker jag :)


haha! det var rätt kul på slutet utav kvällen. jag sa det till farsan att vi kanske borde sjunga nåt, få stämningen ännu mer på topp, även fast det inte behövdes egentligen :p men då sa han att vi inte skulle ha så roligt eftersom festen inte var då, men att den var dagen efter. minns att jag tänkte: vad är det som är så dåligt med att sjunga då :P men men, det kommer väl idag :p


käkade även torrfisk för första gången igår. jag fattar inte varför jag inte har ätit det tidigare, men jag är väl inte den som vågar alltid :P

jag kan ju säga att det var en utav dom bästa snacksen jag har ätit :p man ska nog låta bli att lukta på den före man äter, men jag luktar alltid på grejer före jag testar det :P men! jag åt ändå :P vet inte hur man ska beskriva hur det smakade eller nåt sånt. eller ja, det smakade fisk rakt igenom, men det är en grej jag tycker man borde testa på iaf :p


idag vaknade jag inte upp bakis!

jävla tur :p

men jag sov rätt länge också :P

så nu har jag nyss käkat frukost och sen så vet jag inte vad som händer :p

men vädret är verkligen inte på topp, så det blir inte att gå i en klänning som jag tog med mig ifall det skulle bli bra.


lägger förresten upp bilder från igår :)

jag tog flera bilder med, men jag lägger bara upp dom som man iaf kan se vad det ska föreställa :P

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marlene - 5 januari 2017 21:24

måndag, tisdag, onsdag, torsdag, FREDAG!   äntligen! imorgon åker vi! så som jag har längtat ändå sen i söndags! (egentligen lite längre ändå) det är obeskrivligt hur gött det kommer kännas när vi äntligen är hemma igen! och nog för att resan ...

Av marlene - 3 januari 2017 20:47

    vem kunde tro att jag längtade tillbaka till att bara städa? :P eller att bara komma över till den svenska gränsen, kunna prata svenska igen(även om jag mer eller mindre pratar sådär här också, men ibland kommer jag på mig själv). så jäkl...

Av marlene - 26 december 2016 20:54


Sitter här med en hemmagjort knäckmacka med brunost på till nån dansk film. Var meningen att vi skulle se Amanda knox men den dissade farsan. Inte så mycket till nyheter som har hänt egentligen ...

Av marlene - 21 december 2016 21:25

Det var en lång dag igår vilket gjorde att jag och linus sov för länge. Jag fick huvudvärk och ångest när vi vaknade, så imorn ska jag ställa klockan iaf. Fixade iordning mina julklappar idag! Skriver mer imorgon, känner mig inte helt hundra idag ...

Av marlene - 20 december 2016 00:48


Nuså! Vet jag hur jag ska göra med bilden för att få den bra :p Jag måste ta bilden på instagram för att sen klippa ut bilden så att jag kan lägga ut den här! Krångligt men så får det bli :) Nu ska jag sova ^^ upp tidigt som attans sen. Lång lån...

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards