Alla inlägg den 4 januari 2013

Av marlene - 4 januari 2013 14:39

"god morgon" :P

jag blev väckt vid 1 tiden eftersom hon skulle iväg. jag var skittrött, vilket jag egentligen fortfarande är men jag klarar mig. jag tänkte at jag inte fick gå och somna när jag väl hade gått upp, så istället gick jag in i duschen och försökte vakna till vilket inte gick speciellt bra :P

jag fick duschat, men kände mig inte piggare för det :P


nu sitter jag mest här och väntar på att hon ska komma tillbaka igen så att jag kan snacka med henne om hur det blir idag. 

har en kompis som fyller 18 och han vill ju fira detta :P vill fixa ihop en fest till honom, men måste snacka lite med henne först. 

så att... jag kan ju inte säga att jag inte sitter här och har lite smått panik :P 

jag måste iväg och växla pengar, sen så måste vi prata om hur det blir idag, måste köpa dricka och mat osv. 


en bild på zeb, som fyller 18! :D

 

Av marlene - 4 januari 2013 05:17

Klockan är lite över fem på morgonen, och här sitter jag med lite makaroner, pizza sallad och Cola ;p
Hade svårt att somna förut. Låg i soffan och tänkte på spaghetti och köttfärs ;p sen så gjorde det ju inte saken bättre med min tjejkompis som snarkar riktigt rejält ;p
Så ja bestämde mig för att döda hungerkänslan. Vilket jag har gjort nu, och sen sova.
Det är illa nog att jag har vänt om dygnet, menmen.
Nu blir det iaf att sova, så god natt!

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards