Alla inlägg den 12 januari 2013

Av marlene - 12 januari 2013 15:31

vaknade nyss, typ vid 3 tiden ungefär, behövde sova ut eftersom jag vaknade och var bakis för några timmar sen :P

så nu sitter jag här och ser säkert konstig ut eftersom jag känner mig lost, bakis och jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha på mig sen :P

men ska ta en återställare snart och sen så får jag duscha och hitta det jag ska ha på mig :)

blir nog en bra kväll tror jag^^ 

kommer vara två dj på festen sen. en som jag har gått i samma skola, så jag vet vem han är. och en annan jag inte har någon aning om vem det är, tror jag. det kommer, om det nu blir så att alla kommer dit, så kommer det komma 90 pers dit! 


var förresten ute igår, och igen, jag vet inte hur många gånger som det har hänt, men när jag skulle gå iväg till toan på wisers, så var det en som tydligen hade känt igen mig från en pizzeria :P tror det är 3 gånger som jag har fått höra det nu :P jag brukar knappt käka pizza i stan, brukar göra det i fristad, om jag nu käkar pizza överhuvudtaget :p

sen så såg jag två killar som liknade två killar från one direction, och det sa jag också till dom :p då frågade dom ifall det var en bra grej, eller ja, han ena gjorde det. och han andra tog det mer som en komplimang :p

träffade även på två tjejkompisar som jag inte brukar träffa så mycket, så det var också kul ^^


bilderna från igår; 

       


och här är två bilder på killarna som jag tyckte att liknade killarna från one direction;

   

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards