Alla inlägg den 9 januari 2013

Av marlene - 9 januari 2013 17:29

 

väldigt härligt att känna av nån sorts depression direkt efter att larmet har ringt. känner inget ork utav skolan alls, men ändå så vet jag att jag måste satsa 110 % för att klara av skiten.

det är riktigt jävla jobbigt. 

trött på att gå hem för att bedöva depressionen som jag känner av. men jadu.. 


saken gjorde det inte lättare när man fick sitta och lyssna på biträdande rektor snacka om diktatur och demokrati, så som han har gjort så många gånger innan. 

antingen handlar det om själva skolan, miljön eller om cafeterian. 

detta gjorde det inte enklare för mig att koncentrera mig under mattelektionen heller. det kändes som att man har blivit nersövd utav hans snack dom 40 minuterna före matten skulle börja.


men fast detta så tog jag tag i städningen i lägenheten, efter att ha varit i skolan. jag bara bestämde mig för att göra det. så imorn blir det att tvätta kläder om det nu finns tider. 


det är verkligen inte mycket jag orkar med nu. 

har helt tappat orken totalt.

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards