Alla inlägg den 20 januari 2013

Av marlene - 20 januari 2013 16:13

   

somnade rätt sent igår, så fick ställa klockan på 12 för att kunna gå upp tills 1. skulle iväg till morsan för att hämta 100 lappen, tjöta lite och äta :)

spelade lite wow förut, hann iaf gå upp en level men minns inte vilken lvl jag är på nu :P och sen så kollade jag lite på skidskytte x)


rätt gött att ta en liten promenad ute, även fast det var lite kallt men det var rätt gött så ^^

idag blir det att kolla på film och käka godis ^^ 


imorn ska jag iväg till stan och träffa en tjejkompis som jag inte har träffat på hundra år :P fast ja, 6 år tror jag det var sen sist :) 


och på fredag kommer jag äntligen få mina pengar! ska ta och köpa tresemme, kolla ifall den är nåt att ha. kommer nog kanske få köpa nya hörlurar också. mina är det glapp i. brukar andvända dom när jag ska kolla på serier osv :) 


Av marlene - 20 januari 2013 02:22

vaknade upp vid 12 och var rätt så pigg. läste lite före jag gick upp ur sängen. skulle träffa en tjej som jag hade vunnit tröjan av, på en loppis. hade fått en kompis, niklas, till att skjutsa mig in för att träffa henne :)

 


senare så kom mattias på besök :) käkade tacos och tjötade typ :)


imorn ska jag iväg till morsan vid 1 för att käka lite, och även få min hundralapp ;D 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards