Alla inlägg den 17 januari 2013

Av marlene - 17 januari 2013 22:12

dagen började med att jag försov mig igen, men även fast jag gjorde detta så vaknade jag upp med ett leende på läpparna. jag mådde så mycket bättre än vad jag har gjort dom andra dagarna när depressionen verkligen har tagit tag om  en. 

men jag gick till skolan ändå, efter första lektionen eftersom man ändå får frånvaro om man kommer mer än 5 minuter försenad. jag vaknade efter en halvtimma, vilket betyder att jag kunde sova lite till :) men jag gick till den andra lektionen iaf :)

efter skolan fick jag låna jimmys busskort så att jag kunde ta mig in till stan eftersom jag skulle träffa en tjej som hade lagt upp en bild på en blus eller vad man ska kalla den, på en sida på face :) 

jag fick testa två grejer; blusen och en tröja. blusen hade jag redan vunnit, men tröjan fick jag vänta med eftersom sluttiden för budandet gick ut under kvällen. 

jag hoppas att jag ändå vann tröjan. jag såg att det var jag som hade budat på den sist. så egentligen är det väl min :P bild på den kommer senare, om det är jag som fick den :)

tog en bild på blusen som jag köpte;

 
 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards