Alla inlägg den 14 januari 2013

Av marlene - 14 januari 2013 22:45


Av marlene - 14 januari 2013 20:07

  igår var det ett år sedan som du gick bort. tiden bara flyger iväg. 

jag minns när jag gick in på facebook där det var en kompis som skrev nåt med rip och sedan fanns ditt namn efter. 

det högg till i hjärtat. det var så oväntat! 

vi hade snackat med varandra nån vecka innan det hände, eller om det var några dagar innan du gick bort. det var väldigt oväntat eftersom du aldrig sa nåt ifall du mådde dåligt eller nåt liknande. 

så ja, jag fick chock.. kändes som att jag inte kunde andas under några sekunder.

 

du är saknad dennis,

hoppas att du har det bättre där du är nu

vi ses igen 

  

Av marlene - 14 januari 2013 16:43

 

var i skolan idag, och som vanligt kände jag mig deprimerad och hade nästan, men bara nästan panik inför att gå tillbaka igen efter att ha varit hemma och sovit bort deppigheten. 

jag orkar inte känna så, så därför ska jag ta mig i kragen och gå ut på en promenad i en halvtimma, start från imorgon! det ska tydligen hjälpa med en powerwalk, så får ta och se om detta verkligen funkar :) då ska jag alltså gå såpass snabbt så att jag blir anfådd :) 


snackade med biträdande rektorn förut, angående projekt arbetet.

jag vet vad det är jag ska göra, men man måste tydligen också ha nån sorts mentor som kan hjälpa en. för mig var valet självklart; kuratorn. 

men så fick jag veta av rektorn förut att jag helst inte borde välja henne. 

så då är frågan vem fan jag ska välja då, när jag vet att hon faktiskt vet mer än vad dom andra lärarna om just det att vara socionom. 

det finns väldigt bra lärare som jobbar i skolan, men jag känner ändå att det är just kuratorn som kan hjälpa mig med detta. 

jag vill ju ändå lära mig så mycket som jag kan för att få såpass mycket förkunskap om det, om det nu heter så. 

ska iaf ta hem pappret imorn.


har börjat tänka på att förändra på min livssituation. 

ingen ide att må dåligt i onödan precis. eller ja.. 

kanske inte är helt i onödan, men jag orkar inte må som jag mår iaf, så därför är det väl mest logiskt att försöka ändra på detta, så att jag kan fortsätta med mitt liv fast på ett annat sätt och att kunna vara mig själv.

.... for once

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards