Alla inlägg den 18 januari 2013

Av marlene - 18 januari 2013 21:38

Av marlene - 18 januari 2013 14:43

 

idag fick jag höra en riktigt bra nyhet!

för några dagar sen så fick jag höra en grej av biträdande rektorn, att jag inte får ha kuratorn som handledare pga projekt arbetet. idag träffade jag på kuratorn, hon frågade mig ifall jag hade snackat nåt med honom vilket jag hade gjort. jag berättade det för henne. men då sa hon med ett leende på läpparna att jag kunde boka en tid med henne så skulle vi snacka om det!

jag hoppas det kommer lösa sig ;D

ska börja lite med arbetet under helgen tänkte jag, och även kolla på en massa filmer och serier :P 


jag har även ringt på några sommarjobb. jag fick inget nej, så nåt positivt är det. de skulle höra av sig :) 


jag ska förresten ta och ge serien chuck en chans. men det är mest för att en killkompis, stefan, började kolla på gossip girl. jag sa till honom att han borde ge den en chans, och när jag vaknade under morgonen så hade han smsat mig och skrivit att han inte fick nog typ :P 

lite kul xD


jag har fått några förfrågningar angående fest, och när jag tackar nej så är det antingen så att de börjar skratta eller också så erbjuder de sig att ge 200 kr om jag hänger med och festa :P

men nej, jag ska ha min hundralapp och visa att jag faktiskt kan klara mig utan att festa en helg, kanske två? eller tre :p

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards