Alla inlägg den 1 december 2010

Av marlene - 1 december 2010 19:24

åååh äre inte typiskt..

i skolan har vi nutidsfrågor varje fredagar och om man vinner så hamnar man på tavlan tills veckan efter för då är det säkert nån annan som har vunnit.

jag har aldrig vunnit, så eftersom jag antagligen kommer börja på den andra skolan efter julen så tänkte jag att jag skulle passa på att vinna iaf en gång innan vi får lov.

och för att vinna på nutidsfrågor så ska man kolla nyheter, radion, tidningar osv.. för att kunna ha nån chans.

jag har fått med mig nyheterna hittils ändå tills idag..

jag vet inte vad som är problemet, men tven går inte igång, eller ja kanalerna gör inte det. men jag pallar inte att ringa och fråga telia om vad som kan vara fel så därför tänkte jag kolla film :)

jag får ta tag i problemet imorn istället, måste även fixa med kameran som vägrar funka. fan alltså, det är rätt typiskt! när en grej går åt helvete så gör allt annat också det, eller ja.. inte allt, men nästan :P

menmen, jag ska väl överleva detta också, bara det att det kommer bli en jävla massa film för min del :P fast vad gör det, film är inte så illa ändå :)

 

såhär ser det ut. helt svart :(


 

denna filmen ska jag se NU!

Av marlene - 1 december 2010 13:08

haha en tjejkompis håller också på att spela på det dära sjukhuset på facebook, precis som jag. och nu såg jag att hon hade anställt mig och såhär stod det;

  


Av marlene - 1 december 2010 00:03

Ibland, precis som nu just i detta ögonblick så är det förbannat svårt

vet inte vart jag ska ta vägen

jag har så mycket att berätta

du har så mycket mer att uppleva

men nej..

jag saknar dig så jävla mycket så att det gör ont, JAG VILL SKRIKA!

men det kommer inte att göra så att jag får dig tillbaka..

tänk om det hade funnits en lösning, jag skulle få tillbaka mitt liv igen för det har varit så jävla svårt att gå genom detta livet själv, utan din hjälp, dina råd, och din värme som värmer mig när allt är förjävligt, som får mig att må bra igen.

det får bli i ett annat liv när vi träffas igen, i en helt annan värld.


 

when youre gone my heart stops beatin'

when youre gone it wont stop bleedin

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards