Alla inlägg den 21 december 2010

Av marlene - 21 december 2010 20:13

från 09:00 - 20:15

en lång lång lång dag men jag fick gjort allt det jag skulle göra, det nödvändigaste alltså.

nu kan man ju lugnt säga att jag har ont i huvet och samtidigt känner jag mig seg. ska bli rätt härligt att somna sen^^

imorn väntar en lång resa på mig, fast det kommer nog ändå gå rätt snabbt ändå, så imorn blir det mer en slappardag tror jag :)


för första gången är det totalt tyst i min lägenhet, jag brukar annars ha radion på i bakgrunden och tven igång, men inte nu. jag klagar inte


jag tog några bilder under dagen, som jag tänkte lägga upp ^^


 

här satt jag och väntade på min coach ^^

och sen när jag hade varit och pratat lite med henne så fick jag en varm chocklad vilket var hur gott som helst eftersom jag var kall

 


justja, jag hittade några väldigt gamla bilder på mig. men jag lägger bara ut en idag, kanske kommer lägga upp alla nån annan dag pga att jag är såpass trött som jag är, tänkte gå och lägga mig i sängen så fort jag kommer få tillfället till det:)

 

det är en cambild ^^


menmen, nu ska jag göra mig iordning och sen gå och lägga mig i sängen och läsa några sidor, sen sova!


imorn åker jag till Norge!

Av marlene - 21 december 2010 12:05

+ 20 kr rikare!

- ont i huvet :(

 

min dag började inte speciellt bra pga att jag vaknade upp med huvudvärk, men det var ändå bara att börja med allt. tror jag gick upp vid 9 tiden.

jag har hunnit duscha, panta burkar(hittade en 20 lapp på golvet på ica och den tog jag såklart upp:D), fixat med presenterna förutom den sista som jag ska fixa lite med påväg in till stan, sminkat mig, gjort mig iordning OCH tagit en hundra bilder på mig själv. jag har tröttnat på visningsbilden på facebook.

men även fast jag har tagit.. säkert 20 bilder så fanns det knappt nån som blev bra, ja jag vet! jag är petig:p


menmen, nu ska jag in till stan, sen morsan, sen stan, sen hem och packa och fixa med det allra sista som behöver göras. SEN kan jag sova :P

hoppas min huvudvärk släpper :(

 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards