Alla inlägg den 4 december 2010

Av marlene - 4 december 2010 18:52

ÄNTLIGEN funkar min bluetooth!

det kommer bli väldigt mycket text och endel bilder, men så får det bli :D


i torsdags åt jag nog världens bästa frukost :D nej den var inte nyttig MEN det var jävligt gott iaf :D

 


efter skolan var jag med kim och ida och det var då som jag fick den lilla överraskningen som jag inte var beredd på :P

det var alltså presenterna;

 

denna fick jag av kim :)

 

och denna.. ja ni ser ju :P


FREDAG

igår var jag med marcus, kia(marcus kompis) och hennes två ungar. jag tog inga bilder på dom, men kias dotter tog bild på marcus;

 

bilden blev lite suddig :P


kias mat var riktigt jävla gott men det kanske inte ser så gott ut på bilden:P

 

efter att ha varit hos dom, så åkte jag till kim och missade idol, men jag röstade ändå på minnah :D


jag blev rätt förvånad när jag såg att kim hade fått en adventskalender:P och jag blev tvungen att ta en bild:P

 


IDAG!

så var jag och kim på knalle och gick runt lite. jag hade tänkt köpa en grej till håret som skulle passa till klänningen som jag har köpt, men jag hittade inget som hade kunnat passa :(

så istället fikade vi och käkade på max.

  skiiiiiitgott :D


 

nuggets is the shit :D

efter det åkte vi hem, och jag var ju bara tvungen att ta en bild på mig själv också :P

 

på toan .. xD

Av marlene - 4 december 2010 12:19

jag har precis vaknat, eller ja.. jag har varit vaken under några minuter men jag känner att  jag inte borde ha vaknat såhär "sent".

ont i huvet redan nu vilket jag får när jag ligger för länge i sängen -.-

kim sover fortfarande, vet inte om jag ska väcka han eller om jag ska gå och duscha och sen städa men om jag gör det lär han vakna :P


jag ska se om min bluetooth funkar idag för isf lägger jag upp bilder från torsdag-fredag. men jag skulle inte bli förvånad om det inte funkade.. går knappt att ladda den utan att det glappar :P


menmen, dags för frukost; chips och sprite x)

eller så kanske jag har en macka ;O

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards