Alla inlägg den 15 december 2010

Av marlene - 15 december 2010 20:39

jag är duktig!

jag har sagt att jag ska börja dricka mer vatten eftersom det är nyttigt och gott så att nu sitter jag här och funderar på vilken film jag ska kolla på.

 

kolla inte för mkt på glaset..

Av marlene - 15 december 2010 19:28

justja, glömde lägga in en bild på farsans bil :P här är den ;

 

Av marlene - 15 december 2010 18:59

man lär sig så länge man lever eller hur?

jag lärde mig nåt nytt nyligen, fast ifors har jag gjort samma "misstag" förut också men denna gången förstod jag verkligen :P

det är nämligen ingen bra ide att sova mitt på dagen eller på kvällen före man egentligen går och lägger sig.. om ni fattar. jag la mig vid 4 tiden och sov i två timmar vilket inte bra speciellt bra. 

jag hoppas att jag kommer bli lagom trött tills jag ska sova igen, annars kanske jag kommer att få läsa ut boken som jag läser i, eller inte :P det är rätt mkt kvar men ändå.. när jag läser så läser jag ganska mycket och länge, iaf om det är en bra bok vilket det är :D

på tal om böcker så ångrar jag att jag läste ut "en mycket yngre man" pga att den var så himla bra. den jag läser nu är också bra, men den andra var mkt bättre :P

nästan så att jag saknar den boken..


imorn kommer jag bli färdig med mina presenter HELT OCH HÅLLET! hoppas bara att pengarna kommer räcka till. men det måste dom göra :P


idag är det bara en vecka kvar tills jag ska åka till Norge och fira julen med min farsa! jag pratade med han och min brorsa igår samtidigt :P min farsa har en bil som är liiiite lyxigare än andra bilar, jag har då aldrig sett en annan bil ha den grejen som min farsa har i sin, för man kan nämligen prata i telefonen I bilen. man liksom knappar in telefon nr till den man vill ringa till och sen så kan man sitta och köra bil medan man pratar utan att hålla i en mobil. jag tycker det är skitsmart :D men det som är rätt dåligt med det är om man inte har snackat på kanske några sekunder och man börjar prata om nåt SAMTIDIGT som den andra säger nåt, då krockar det ju men det är bara för att telefonen i bilen är lite smått seg. menmen lyxigt är det:P

och förrästen så tror jag nog att jag kommer jobba hos min faster i hennes affär, vilket kommer bli jävligt kul :D

det fick bli en bild på min farsas nya tjej Bitte och min bror 


imorn hade jag tänkt att åka hem till morsan och kanske äta nåt och bli klar med julpresenterna(hon har papper och tejp. jag har ingen papper men jag har tejp.. tror jag :P) så att.. det lär ju bli sista gången som jag kommer se dom (morsan, brorsan och min styvfarsa) före jag åker till norge.


åh.. nu börjar det gå mot veckans slut också :( sista veckan med klassen vilket kommer kännas helt åt helvete, att sluta alltså. menmen, får la försöka tänka positivt ändå. så jävla typiskt när man trivs och grejer, nej då måste en ändring komma ivägen. men det finns ju dom som har det värre i världen så jag ska väl inte klaga :)


jag tänker kolla på en film! men får se vilken det blir.

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards