Alla inlägg den 10 december 2010

Av marlene - 10 december 2010 23:35

  väldigt synd att hon inte vann :(


Idag har jag och killen 23 månader tillsammans! nästa månad är det 2 år.. vilket känns helt otroligt underbart :D och tiden har gått skitsnabbt tycker jag. 2 år är en väldigt lång tid men det går ändå snabbare än vad man tror :P


tiden håller på att rinna ut för min del angående skolan.. jag har inte riktigt bestämt mig ifall jag vill börja i den andra skolan eller inte. jag vet att det vore det bästa för min egna skull men samtidigt så trivs jag såpass bra där jag går nu vilket gör det svårt för mig att välja även fast det egentligen borde vara en självklarhet.

jag måste ha bestämt mig under nästa vecka nångång.

åh va jag hatar beslut :(


jag har börjat spela några utav spelen på facebook, och NEJ det är inte farmville. jag har ifors spelat det förut men det tröttnade jag på ganska fort, så att nu spelar jag på sjukhuset och i två städer. hur kul som helst är det :D haha jag och kim har fått byta under idol tiden, då satt han här och spelade och sen bytte vi :P


så att.. nu blir det att kolla film, om det nu går att hitta ngn att kolla på.

god natt!

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards