Alla inlägg den 20 december 2010

Av marlene - 20 december 2010 21:47

jag vet inte vad ni tycker, men jag älskar verklighetsbaserade filmer. jag tror nog att det beror på att det blir mer intressant att kolla på och.. jag vet inte hur jag ska uttrycka mig, men jag tycker verklighetsbaserade filmer är bättre än andra filmer förutom notebook:D notebook kommer alltid alltid ALLTID vara min favo, tror jag iaf :) känns så nu :P


jag hade tänkt kolla på fateless/mannen utan öde även fast jag inte har läst boken vilket jag brukar göra när det har blivit en film av en bok som jag har läst. men inte denna gången.

jag har ifors läst ungefär 10 sidor kanske, men det var när jag bodde hemma vilket var för 3 år sen, jag kommer inte ihåg så mycket :P


 

Av marlene - 20 december 2010 20:40

okey att jag är klantig, okey att jag glömmer saker, okey att saker har en viss tendens att gå sönder i min närhet MEN detta får inte hända som precis har hänt.. det är nästan skandal!

men jag har ändå fixat det, även fast det inte riktigt var så det var tänkt men om det inte går så har man ju alltids en plan B, och så blev det nu.


att jag alltid ska ha sånn jävla otur, menmen nån måste ju ha det också:P


håller på att tvätta, nyss fixat med presenterna, sen borde jag ha städat lite men jag vet inte om jag pallar med det idag, inte för att jag är seg osv.. men för att jag har haft 1000 andra saker att göra under dom senaste dagarna. det är faktiskt rätt skönt att ta det lugnt ibland så att.. jag får se hur mycket jag gör idag, kommer ju en dag imorn med :)

 

Av marlene - 20 december 2010 12:18

jag vet att jag inte har skrivit på några dagar men kim har ingen bluetooth på sin dator, därför har jag inte kunnat skriva nåt så nu kommer det nog bli ett långt inlägg men det funkar väl också?:P


FREDAG

fredag är dagen som det var den sista dagen i min "gamla" klass eftersom jag kommer få börja i min nya klass efter jullovet. eftersom denna dagen var sista dagen inför lovet skulle vi få en lite lyxigare middag och efterrät, och inte nog med det.. dom i köket skulle komma ut och servera oss :P jag tog bara en bild eftersom jag inte ville verka som nån paparazzi :P


efter detta skulle jag och kim gå runt på knalleland med marcus medan han skulle köpa sina julklappar. han hade skrivit en lista över dom han skulle köpa till.

 

här satt jag och kim och väntade på att marcus skulle bli klar i en klädesaffär :)


 


när marcus hade köpt allt så åkte vi till en pizzeria och käkade.

mina ögon blev konstiga:P


 

deras kebab pizza och min hawaii:P


 


när vi var färdiga med att äta så åkte jag och kim hem till han:)

   


och justja!

igår vann ju norge mot sverige i handbollen!!! :D

häääääärligt !

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards