Alla inlägg den 3 december 2010

Av marlene - 3 december 2010 00:27

jag vet att jag borde ha lagt mig för nån timma sen, men jag har hållit på att fixa med min blogg under hela tiden, tror jag har ca 20 eller 30 olika bakgrunder pga att jag kan vela rätt så mkt :P


på dagen idag så fick jag en (försenad födelsedags)present utav min tjejkompis ida, och en av killen och när jag fick presenterna blev jag rätt förvånad eftersom jag inte hade nån aning om att jag skulle få det (A)
det jag fick utav ida var; prince of persia och en bueno

det jag fick av kim var; ett hjärthalsband

jag tog bild på det jag fick men eftersom min bluetooth vägrar fungera så får jag fixa med det en annan dag istället :)


imorn, eller idag blir det ju så har vi nutidsfrågor i klassen, jag har kollat på nyheterna under två dagar och det hoppas jag räcker även fast det inte känns så. menmen, får väl bara hoppas på det bästa :)

efter skolan blir det att fika med marcus och sen blir det att umgås med killen. vet inte hur hela helgen kommer se ut än men det återstår att se.


nu ska jag sova, god natt !

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards