Alla inlägg den 5 december 2010

Av marlene - 5 december 2010 23:50

idag igen..

jag fattar inte hur jag lyckas, men av nån anledning så lyckas jag inte med att lägga mig tidigare än 12 på natten:P

men nu har jag faktiskt tänkt gå och lägga mig, inte för att sova, men för att läsa lite före jag somnar.

jag har två böcker som jag läser. den ena heter puppan och den andra heter en mycket yngre man. båda är jävligt bra :)

   


puppan handlar om en liten tjej som blir utsatt för saker som ingen vid den åldern eller överhuvudtaget ska behöva att bli utsatt för. misshandel - missbruk och utnyttjad.

en mycket yngre man .. ja titeln säger ju allt. det är en på ca 35 år som blir kär i en 17 åring..


så att, nu blir det att försöka läsa ut en mycket yngre man, och sen sova :)

imorn är det skolan för min del, sen ska jag iväg till netonnet för att se om dom kan fixa min kamera eftersom det verkligen inte går att ta några bilder med den längre. går knappt att få igång den.. -.-

så att jag hoppas verkligen att det kommer gå att laga den, annars får jag önska mig en ny eller köpa en när jag har pengar :P


menmen, nu ska jag gå och läsa.

god natt :)

Av marlene - 5 december 2010 17:39

idag är det söndag, vilket betyder att teen mom snart börjar på tven, dessutom har jag varit i affären och köpt lite gott tills ikv. Kina och 7up blev det :D


jag har tänkt att omformatera datorn, vilket lär ta en jävla tid men efteråt så kommer min dator funka suuuuupersnabbt så det är ju värdt det ^^


nu vet jag också vart jag ska fira julen men nyår är fortfarande ett stort frågetecken..

jag hade tänkt fira julen med min farsa, hans nya tjej och hennes son vilket blir den första julen som dom firar tillsammans (min farsa och tjejen och hennes son)

det kommer säkert bli mys :)

fast jag hade ju såklart velat ha killen med mig, men han ska fira med sin farsas familj.


menmen, nu ska jag sätta igång

skriver kanske sen!

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards