Alla inlägg den 1 februari 2012

Av marlene - 1 februari 2012 19:36

1a Februari


Gick en halvtimmes promenad med ida även fast vi egentligen ska vara en grupp, men det kändes som att läraren inte gillade oss så mycket eftersom vi sa att det var för kallt för att gå ut och gå under en timma. han sa att vi kunde plugga lite matte när vi kom tillbaka sen, men då kom jag på att vi hellre kunde skriva klart uppsatsen som vi håller på med nu. jag frågade honom men då blev han sur och sa att han inte gick med på det. det var att välja mellan matte och promenad. 


lätt val? väl jo.. egentligen, men inget av det är speciellt kul :P men men.. om man måste välja så väljer man ju matten isf. 


vi gick iaf i en halvtimme, sen pluggade vi matte under ännu en halvtimme. 


i början på promenaden kunde man se att han inte var speciellt nöjd, jag antar att det var pga att vi hade klagat på att det var för kallt ute, inte för att man behöver bli sur för det heller...


jag funderar lite på om jag ska köpa denna bolero, eller:
 


  

denna..

  

men jag velar väääldigt mycket.. vet inte riktigt varför.
och snart ska jag och killen iväg på fest till hans kompis.. vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, alltid ett bekymmer när man ska iväg och dricka. menmen, hittar väl nåt skulle jag väl tro :)

    
gaaah! jag ser fortfarande liten ut :(

har ingen riktig bild på hur mitt hår ser ut nu, här ser man det bara från sidan.. men det kommer väl det också :P



imorn ska jag nog köpa denna:

 

det är från en loppis jag har hittat den, kostade bara 100 kr vilket är rätt billigt för en sån :P 
ska bara prova, så får hoppas på att den kommer passa! 



- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards