Alla inlägg den 17 februari 2012

Av marlene - 17 februari 2012 21:29

jag har fått gjort lite idag.

käkade faktiskt frukost, nåt jag inte brukar göra. duschade först. sen iväg till bussen för att åka in till stan för att träffa min psykolog, fixa sommarjobb och även fixa så att jag kunde få in tv11.


det är inte alls många dagar kvar till skolan börjar igen, och nu borde jag egentligen läsa klart den dära boken som jag tyckte var dryg att läsa.. jag funderar på att läsa en bokrecension om just den boken. men det löser sig väl :P


käkade tacos förut, hur gott som helst :P

så nu så tänkte jag kolla på några avsnitt av everwood, inte för att den serien är så himla bra, men alltid nåt :P

Av marlene - 17 februari 2012 16:55

nu är det bara att vänta, men ska söka till flera ställen :)

 

Av marlene - 17 februari 2012 03:16

jag litar aldrig på folk som skriver sånt till mig, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra det. man vet aldrig vad som kan hända ifall man skulle dyka upp på nåt sånt. 

Av marlene - 17 februari 2012 02:27

ska sova när som helst, men är väl för lat för att lägga mig :P 

imorn blir det att duscha för att sen åka in till stan där jag ska till psykologen och gå till telia för att kunna få tv11. hade tänkt kolla på big brother nu på söndag :P ska även försöka leta efter nåt sommarjobb om jag kommer ihåg att göra det.


vet inte hur helgen kommer se ut riktigt än, men än så länge så ser det ut att det kommer bli att kolla på en jävla massa serier, har endel filmer på lager också :) sen ska jag väl fortsätta städa lite. har lite kvar, mycket som ska slängas men det beror ju också på om man orkar med det :P


håller på att leta efter inspiration för att kunna göra en ny header. jag har bilderna tror jag, det är bara det att jag inte vet hur det ska se ut än. 

och när jag ändå håller på med det så kan det nog bli så att jag kommer få byta bakgrund beroende på hur headern kommer se ut och vad som passar :) 


 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards