Alla inlägg den 7 februari 2012

Av marlene - 7 februari 2012 19:27

jag förstår mig inte på denna bloggen just nu. jag hade tänkt att ändra lite på utseendet och byta header men det gick inte. det går inte att ändra på nåt just nu, inte ens bakgrundsfärgen. 

antar att jag får ta och vänta lite med det. 


var på begravning idag.

väldigt fin och rörande. 

så nu får man hoppas på att rolf har det bättre där han är nu.


efter begravningen, smörgåstårtan och en äppelpaj, så skjutsade min styvfarsa mig ner till stan där jag skulle gå in en sväng på apoteket, skulle köpa bakis tabletter som förhindrar att jag kommer bli bakis :P tabletterna jag hade tänkt köpa från första början verkade inte finnas där, så jag köpte några brustabletter ist. får hoppas på att dom hjälper :P det märker vi till helgen :P


jag stör mig fortfarande över mitt öga.. går inte att blinka utan att det gör ont. har haft detta förut också men det är aldrig härligt att ha det så :( .. får hoppas det går över snart.


fick bilderna från ida förut, när jag var i skolan. vi bytte grejer eftersom jag fick tillbaka min usb, så skulle hon få låna mitt mobila bredband.. som senare visade sig att inte funka.

jag tror att jag har blivit fulare med tiden. när jag var ca 19 år så gick det att fota sig själv, men nu för tiden så blir det inte lika bra längre :( jag fattar inte riktigt varför. kanske är för smal i ansiktet, eller också så är det för mitt leende. ibland så ser jag att mitt leende ser helt konstigt ut, som en retard eller nåt. och min jacka ska man inte snacka om.. det är inget fel på idas kamera iaf. 

men äh! det blir säkert bättre när jag kan ta av mig jackan sen och kan le på ett ordentligt sätt :P

här är iaf en bild från den lilla stunden som hon hann fota mig.. fast det gick ju inte det heller. typiskt :P

äh, det får bli film ist då.

imorn ska jag försöka redovisa i engelskan. ska prata om en bok som jag läste ut precis. hatar redovisningar :( men, måste man så måste man.. typ

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards