Alla inlägg den 2 februari 2012

Av marlene - 2 februari 2012 17:45

efter skolan idag så åkte jag iväg in till stan för att kolla efter nåt att ha på mig på den dära festen som både jag och killen ska till näst-nästa vecka. men jag hittade verkligen ingenting alls. brukar finnas hur mycket att välja mellan som helst när man inte ska köpa nåt, och när man ska ha nåt så finns det inte. typiskt. 

jag köpte min chailatte ist :P gick runt i stan med ida efter att hon hade varit hos tandläkaren, och sen gick jag iväg till killens skola för att träffa honom där. 

kjolen blev inte köpt idag eftersom hon jag skulle köpa den av avbokade tiden, får hoppas på att jag får köpt den innan festen för isf vet jag kanske vad jag ska ha på mig :p


nu har jag laddat upp med godis, så nu tänkte jag kolla film! och några avsnitt på serier jag följer; 90210 och alcatraz. 

   

Av marlene - 2 februari 2012 10:04


hade precis svenska, fick gjort jättemycket! .. eller inte. men jag fick gjort lite iaf.

idag har jag tänkt att åka in till stan, som vanligt, och sen köpa min chailatte och sen ska jag träffa hon jag ska(kanske) köpa kjolen av från loppisen på nätet, om hon nu hör av sig. sen lär klockan bli såpass att jag ska träffa killen igen.


- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards