Alla inlägg den 21 februari 2012

Av marlene - 21 februari 2012 20:36

var i skolan idag som vanligt, skulle göra ett prov vilket gick hur bra som helst, tror jag iaf :P jag hade inte övat nånting, och sen har det också varit lov under en vecka. men trots detta så gick det väldigt bra, känns det som iaf :P

har även börjat med .. vet inte vad man ska kalla det, men nån sorts projekt liknande grejer iaf. jag fick ta en lapp, precis som alla andra i klassen för att få det jag och ida skulle få, vilket blev :

kanske inte världens roligaste precis :P kommer få läsa på som fan eftersom vi ska debatera med nåra andra som är för just det där.


efter skolan så åkte jag in till stan för att träffa killen igen, och sen när jag skulle hem igen så.. väl jag hade sovit lite, var väl därför jag inte var helt med när det gällde tiden på bussarna, när jag kom mig till stan så trodde jag att jag bara skulle få vänta i typ 10 min, men 10 min blev till en hel timma :P jääättevarmt -.-


käkade pannkakor förut, kollade big brother, och nu håller jag på att kolla på pretty little liars :D imorn ska jag testa ett par shorts som jag kanske ska köpa, beror ju på om dom passar :)  

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards