Alla inlägg den 8 februari 2012

Av marlene - 8 februari 2012 23:01

jag satt och kollade på nåt avsnitt av pretty little liars när killen kom och sa att han helt plötsligt ville att vi skulle göra muffins :P

och nu blir det att fortsätta kolla på några avsnitt till, tills det blir att sova. imorn kommer det nog bli en lång dag i skolan. onödiga dagen

       

Av marlene - 8 februari 2012 22:37

ska bara se om det går att lägga upp en bild.

 

Av marlene - 8 februari 2012 18:00

ja, så då var den redovisningen gjort!

gick faktiskt bättre än vad jag trodde, men så brukar det väl också vara. man tror alltid att det ska vara värre än vad det egentligen är, men egentligen är det en ganska bra taktik att köra med även fast magen kanske inte mår så bra av det :P jag blir alltid väldigt nervös före jag ska stå/sitta och prata högt inför andra, det är inte nåt jag gillar om man säger så. 

men! jag fixade det! så nu är det bara det att man ska skriva tre sidors bokrecension. problemet är bara att det är några grejer som är lite oklart, så jag får inte gjort så mycket idag även om jag skrev några rader, men vill inte att det blir fel ifall jag skriver rätt mycket. 


duschade direkt efter att jag kom "hem" efter skolan. har inte mått superbra pga min vogel, men nu verkar det ändå gå bättre eftersom den inte känns lika mkt. 


imorn är det torsdag, vilket det inte känns som. känns mer som om det vore en torsdag idag, fast imorn så ska det vara nån miljödag tror jag det var. känns inte som att det kommer ge mig mycket, dessutom så känns den dagen rätt onödig eftersom man fortfarande har kvar grejer att göra. rätt meningslöst att ha en sån dag då.. men man får väl göra det bästa utav det. blir jääättekul att behöva sitta och lyssna på en föreläsare under .. hmm tre timmar tror jag det var. min röv kommer dö:P som den faktiskt gjorde idag när vi satt och kollade på en pjäs under en timma, knappt det. 

UNDERBART :P


äh, snart är det helg, och LOV! 

nu blir det att kolla på pretty little liars, och nej. det går inte att ladda upp en bild av nån anledning. går inte att ändra på nåt på bloggen just nu. 

om ni vet vad det kan bero på så får ni gärna säga det isf :P skulle vilja ändra lite så att bloggen blir finare, förhoppningsvis :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards