Alla inlägg den 16 februari 2012

Av marlene - 16 februari 2012 21:06

har faktiskt gjort en hel del idag. 

började med att jag gick till skolan för att kunna få en ny nyckel och hitta mina kläder :P men riktigt så blev det inte. jag fick mina kläder men en ny nyckel fick jag inte på direkten. jag kommer få en ny på måndag, tror inte att det kommer kosta mig så mycket. hon jag pratade med sa att det inte skulle kosta mig nåt eftersom jag redan har köpt en nyckel, som nu är forsvunnen. men får la se hur det blir :) kommer ändå få/köpa en ny eftersom det behövs :P


sen så gick jag hem för att städa. mindre kul, men det behövdes verkligen :P så jag dammsög, diskade och .. ja städade :P får ta och tvätta kläder sen, inget akut med det just nu :)


sen så gick jag iväg för att äta hos morsan, igen :P och där tog jag två bilder. min cupcake och pokern där jag förlorade :P började även att spela wordfeud med min styvfarsa och min bror :P 


så nu sitter jag här, nyduschat! har också köpt lite mat så att man klarar sig, iaf ett litet tag.

   

Av marlene - 16 februari 2012 03:36

ska nog ta och sova. vill inte vända om på dygnet nu som skolan snart börjar igen. känner mig som en zombie :P 

 

skriver mer imorn!     

Av marlene - 16 februari 2012 02:50

har tänkt börja kolla på en serie som jag kollade på för jättelängesen, minns inget av det som hände där ändå :P 

  och nej, jag blir inte trött på serier :P nästan det bästa som finns :D

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards