Alla inlägg den 6 februari 2012

Av marlene - 6 februari 2012 16:36

det har varit en väldigt bra dag idag, förutom att mitt öga gör ont varje gång jag blinkar.

skoldagen var inte lång, vilket är rätt skönt under en måndag. så på lunchrasten så gick jag och ida iväg in i skogen för att hitta nåt ställe där hon kunde fota mig. 

det gick bra! hon ska skicka över bilderna till mig sen, så lägger säkert ut några :)

efter fotandet så åkte jag in till stan, och på vägen in så träffade jag en gammal klasskompis, cecilia! det var rätt kul. har inte sett henne sen .. jadu.. länge iaf :P men hon berättade att hon hade varit i australien under en längre tid, och snart skulle hon iväg igen. berlin tror jag :P  


när jag var inne i stan så gick jag mest runt och funderade över vad jag skulle fördriva tiden med tills killen slutade. jag fick för mig att gå in i en skoaffär där jag också köpte mig ett par skor. jag behövde verkligen det eftersom mina alltid får en stor vattenpöl så fort jag går i snön :P

sen så köpte jag även ett linne som jag tänkte ha på begravningen imorn. man ska ju ha på sig svart då.


nu tänkte jag försöka hitta ngn film jag kan kolla på.

imorn blir det att tvätta kläder, försöka iaf. blir även en väldigt kort skoldag för mig pga begravningen, och efter det tror jag väl att jag ska träffa killen igen. 

 


Av marlene - 6 februari 2012 00:08

ska ta och sova väääldigt snart.

ska bara lägga fram kläder som jag ska ha på mig imorn, ställa klockan, borsta tänderna och stänga av datorn. vet inte riktigt vad jag ska ha på mig imorn, men det finner jag väl ut av sen :P

imorn måste jag försöka att komma ihåg att ta ledigt, eller ja.. det är inte imorn jag ska ta ledigt, det är på tisdag men jag måste försöka att fixa med det imorn så att det är klart. ska på begravning till min styvfarsas farsa. 


men ja, jag får ta och fixa med grejerna nu, så att det inte blir för sent. jag lägger även upp en låt som jag har fastnat för, eller ja två stycken. men är bara den ena jag fastnade för mest och det är den lugna låten.

det verkar inte gå att lägga upp den andra låten just nu, vet inte vad det beror på.. men får försöka med det senare ist :) typiskt :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards