Alla inlägg den 3 februari 2012

Av marlene - 3 februari 2012 19:02

efter skolan idag så åkte jag och ida in till stan, eller ja.. typ :P hon skulle in på netto för att kolla efter en godis som hon letar efter, men påvägen in så var det en säljare som ville prata med oss. jag försökte komma med ursäkter för att inte stanna upp eftersom jag vet hur dålig jag är på att tacka nej till att köpa nåt från säljare, men han lyckades ändå. så där stod vi medan han försökte att få oss att byta till ett billigare abonnemang där det bara var en kronas skillnad som han skrev upp på ett papper :P

men, jag klarade av att tacka nej till det han sa. rätt jobbig var han. 


kollade på en skinnjacka som jag inte tyckte passade mig, så jag köpte den inte. 

jag hoppas verkligen att det blir att köpa den dära kjolen jag har pratat om. jag skickade iväg ett sms till henne där jag skrev att jag kunde träffa henne under helgen, men jag har inte fått nåt svar än. jag vill inte verka för på heller, men samtidigt så känns det som att hon kanske har sålt kjolen till en annan, vilket man inte får göra egentligen. men jag vet inte helt säkert, får hoppas jag har fel :)


sitter och dricker lite cider. har bara druckit en :P rätt gott ändå, men jag tror nog att jag tycker bättre om ölen ändå, tror jag :P

blir att dricka nästa helg igen, vilket kommer bli kul skulle jag tro :)

Av marlene - 3 februari 2012 00:14

det kommer nog bli lite sent förrän jag ska gå och lägga mig. 

jag hade tänkt förnya mina lockar lite meeeen när jag satt där och försökte, så märkte jag att det blev konstiga lockar utav det, så jag bestämde mig för att platta håret ist. 

jag ångrar det nu att jag försökte att platta det eftersom jag tror det tog endel skada på håret, jag hörde nåt ljud när jag höll på med plattandet, lät som att jag försökte bränna håret ist. 

det slutade med att jag gick in i duschen. kommer väl ta sin lilla tid, men det får jag stå ut med :P


det blir inte att locka håret på ett tag framöver nu iaf.. får ha det rakt ist :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards