Alla inlägg under juni 2012

Av marlene - 21 juni 2012 21:56

yes!

då är resan äntligen i box, så imorn så får jag verkligen hoppas på att min kompis skjutsar mig från oslo, annars vet jag inte hur jag ska kunna komma fram :P


vad som händer nu?

sitter här och väntar på att min tjejkompis ska bli klar, så att vi kan gå ut en sväng :P vilket jag hoppas att vi hinner göra före det blir för sent för det :P


lyckades hitta låten som jag lyssnade en hel del på, när jag var i falkenberg sist, vilket får mig att bli påmind om förra sommaren :)



Av marlene - 21 juni 2012 17:31

har solat lite idag!

hade även tänkt att åka iväg till göteborg men det blev inte riktigt så. har nämligen inte köpt biljetten till oslo än :)

nu blir det att fixa sig för att gå ut en liten sväng

 

Av marlene - 20 juni 2012 23:56

           

kvällens bilder.

var ganska oplannerat. marcus smsade mig ifall vi ville ses vid en sjö, och det gjorde vi!

Av marlene - 19 juni 2012 22:19

eftersom jag börja få lite smått panik inför morgondagen.. jag tänker inte säga nåt om vad det handlar om nu, men så har jag hittat en grej som får mig att må lite bättre. måste ha massa sånt nu för att kunna klara mig genom morgondagen.

Av marlene - 19 juni 2012 21:44

åkte hem idag för att se ifall mitt pass hade kommit, men tydligen hade den inte kommit än. jag fattar inte varför jag inte har fått den än :O farsan sa att han skulle kolla upp detta, så får hoppas på det bästa ^^


bara några dagar tills jag ska till norge! farsan får betala biljetten dit, och sen så kommer nog en kompis att hämta mig i oslo sen :)

men jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha på mig än :P


oh well, imorn är det jobb igen.

köpte förresten ett linne idag!

 


håller förresten på att lyssna på justin biebers skiva! den är helt okey, men det är 2 eller 3 låtar som är ännu bättre :P

Av marlene - 18 juni 2012 21:35

då är första jobbdagen avklarat!

just nu är jag skittrött, så det blir nog ingen sen kväll för mig idag skulle jag tro.

imorn måste jag åka hem för att se ifall mitt pass har kommit, fast det känns inte riktigt som att det har gjort det än, och om jag inte har fått den än så känns det inte som att jag kommer få den senare heller.. nåt skumt har hänt.


igår var jag och ida på bio, såg the lucky one.

fyfan va den filmen kan påverka en!

den är inte bättre än the notebook, men det är nästan farligt nära, bara nästan :P


sen så har även min morsa födelsedag idag!

det blir att träffa henne och min bror och min styvfarsa så fort dom är tillbaka från paris :P hörde av morsan att hon hade köpt ett par örhängen till mig som var av eiffeltornet! ska bli spännande att se :D


bjuder på en bild från jobbet idag :P

 

Av marlene - 17 juni 2012 17:14

alexander gustavsson

igår var det 6 år sedan som du gick bort, och jag kan fortfarande se bilderna framför mig i mitt huvud när du dog. det är lika tydligt varje dag som den dagen du förlorade ditt liv. när dom bestämde sig för att döda dig.

jag kommer alltid tycka att det är frukstansvärt orättvist.

det är många som inte förtjänar att dö, men det att du försvarade din tjej ändå till slutet.. det ger mig tårar.

du kommer aldrig någonsin försvinna från mitt hjärta eller från mitt liv, även om du inte längre andas.

du betyder fortfarande hela världen för mig, jag kommer aldrig glömma dig heller. det lovar jag.

skulle bara önska att jag kunde få prata med dig en sista gång eller få en kram utav dig. det skulle betyda mer än vad jag kan beskriva i ord.

du är och kommer alltid att vara min bror. nu och förevigt.

  

 

Av marlene - 17 juni 2012 15:35

jag hade tänkt klaga lite, men jag skiter nog i det. jag är på bättre humör, så därför skiter jag i det :P

hittade några bilder från helgen som jag tänkte lägga upp


         hur kul som helst var det, och jag hoppas verkligen att vi kommer festa tillsammans igen!

som den spontana människan jag är så reserverade jag nyss två platser på bion :P

 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards