Alla inlägg under juni 2012

Av marlene - 12 juni 2012 22:01

lite klantig är man väl. jag skulle hem för att fixa med det jag ska ha tills imorn. min coach vill ju hjälpa mig med grejerna som jag vill lösa nu, som mina pengar tex. så jag åkte hem för att hämta grejerna men så dum som jag var så hade jag ju inte med mig mina nycklar. men jag fick skjuts fram och tillbaka vilket var rätt schysst :)


nästa vecka blir det att åka iväg till norge igen, för då är det nämligen släktsfest!

ska nog ta och kolla på senaste avsnittet utav true blood kanske. alla verkar ju tycka att det senaste avsnittet är bra. så om det nu är bra så kanske jag börjar kolla på det igen :P

men får la se :P


imorn blir det att åka till min coach för att sen besöka det dära stället som jag förmodligen kommer börja på, känns helt okey bara det är ett bra ställe iaf :P

Av marlene - 11 juni 2012 15:36


  


Ja, må han leva! Ja, må han leva!

Ja, må han leva uti hundrade år!

Javisst ska han leva! Javisst ska han leva! Javisst ska han leva uti hundrade år!

 

STORT grattis till min underbara bror som fyller år idag!

  

Av marlene - 11 juni 2012 15:15

vaknade runt 12 ungefär, ser att jag har fått ett sms från min coach där hon skriver att hon kan träffas vid 1 tiden under bara en kvart. jag slänger på mig kläderna och skiter i sminket för att sen sätta igång musiken på mobilen. påväg dit så är det några ungar som vill att jag ska ge dom deras fotbollar, vilket jag gör. men staketet är lite för högt för att jag ska tro att jag får över dom :P men det gick ändå :P

sen så kommer jag till min coach där jag får höra en väldigt bra nyhet! hon har nämligen hittat ett ställe där jag kan vara under sommaren, typ som ett sommarjobb! det är ändå en bra grej eftersom jag då kommer få mina pengar, så jag tackar ja till det och sen så hjälper hon mig att komma igång med ansökan om pengarna. så ja, det börjar se lite ljust ut nu tycker jag :)

men, jag fick ett litet uppdrag ändå. min coach berättade att jag måste vara inskriven hos arbetsförmedlingen. så jag gick dit och tog en kölapp. på min stod det 286 tror jag, på skylten stod det 120 eller nåt sånt. det blev alltså att sitta och vänta i en halvtimma.

sen när det väl blev min tur, så säger hon som jobbar där att jag hade gått till fel ställe, det andra stället låg bredvid.. så jag fick ju snällt gå till den andra sidan ist..

när jag har kommit dit så fattar jag inte vart den satans kölappen finns nånstans, men upptäcker att jag får ställa mig i kön som alla andra. så när jag väl kommer fram till den människan jag ska prata med, så frågar han ifall jag har legitimation, vilket jag ju inte har..

men! det kunde ha varit värre, tror jag? :P haha jag vet inte, men jag var inte happy när jag gick ut därifrån iaf :P

aja, har betalat mina räkningar nu iaf, förutom hyran. det gör jag sen :P

Av marlene - 10 juni 2012 21:54

varit bakis under hela dagen, fast jag tog en tablett före jag började dricka igår. men det kunde ha varit värre :P

idag har jag och ida varit hos morsan för att fira min bror som egentligen fyller år på måndag, men eftersom dom ska åka iväg till paris så firade vi honom idag :)


har inte gjort speciellt mycket, vilket jag tänker fortsätta med :P var i affären och köpte lite godis och sånt inför kvällen. så snart blir det att kolla på filmer och serier, eller ja.. supernatural :D

    

Av marlene - 9 juni 2012 14:48

att inte vakna upp bakis är riktigt härligt alltså :D

det var rätt kul igår ^^ jag och ida åkte ner till stan och träffade på några man kände. alla var ju ute igår. det är nästan roligare att gå runt i stan än att vara inne på en krog. det är väl kul att vara inne på krogen ibland med, men när man går runt i stan så går det iaf att prata när man träffar på nån man känner :P


idag verkar det som att det blir fest igen, tror jag. det är hos en killkompis vincent^^

luktar rätt mycket rök från igår. och nej jag rökte inte, men vi grillade och då höll jag och idas syrra på att få igång grillen. ida var inne i duschen under tiden. och eftersom det kom rätt mycket rök från grillen, vi grillade nämligen under plåttak, så fick vi vara därute under hela tiden så att ingen skulle tro att det brann :P polisbilen kom, men han stannade inte utanför även om han saktade ner lite :P

menmen, det gick bra iaf :P


så nu blir det att gå och köpa nåt man kan äta!

Av marlene - 8 juni 2012 22:31

grillar med ida och hennes syrra. myspys!

och några öl blir det också.. och några till :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards