Alla inlägg den 6 november 2012

Av marlene - 6 november 2012 17:47

 

jag vet inte riktigt hur det kommer sig, men när jag vaknade typ en kvart före klockan skulle ringa, så kände jag mig riktigt deprimerad. skolan var döden i mina tankar. jag ville inte.. orkade inte alls.

såhär har jag inte känt för skolan jag går i nu, andra skolor så, men inte denna.

jag trivs men jag tror att det handlar om att all fokus på det jag egentligen borde vara fokuserad på, blir inte satt i centrum. det är en miljöskola, och jovisst är miljön viktig, men när man får höra detta varje vecka, samma sak, samtidigt som man får en jävla massa inlämningar i andra ämnen som jag inte är intresserad utav.. då blir det inte lika roligt längre.

sen så känner jag mig riktigt skoltrött. redan!

jag har ca 4 år kvar i skolan :P inte så himla bra att vara skoltrött nu, inte än :P


sen så fick jag en rejäl chock över en grej idag. en sak jag aldrig trodde att jag skulle få reda på, inte nu. kanske mycket tidigare. kunde inte tro det jag fick höra.


haja, får väl hoppas på att jag mår bättre imorn, för att vara sådär deprimerad som jag kände mig idag, det var fan inte kul. fick gå hem under varje rast för att sova bort mina känslor.


 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards